GR | EN
Welcome, you are in United States
Τα Αγαπημένα μου

1. Πώς μπορώ να κάνω μια ηλεκτρονική αγορά?

Η αγορά από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορεί να γίνει με τη δημιουργία λογαριασμού ή ως επισκέπτης αλλά σε αυτή την περίπτωση δεν μπορείτε να αποθηκεύσετε την διεύθυνσή για μελλοντική χρήση.

2. Γιατί να δημιουργήσω λογαριασμό?

Για τη δική σας διευκόλυνση! Μπαίνοντας στον λογαριασμό σας έχετε τα εξής προνόμια:

1. Πιο γρήγορες αγορές. Πραγματοποιείτε τις αγορές σας χωρίς να χρειάζεται κάθε φορά να συμπληρώνετε τα στοιχεία χρέωσης και αποστολής.
2. Μπορείτε να αποθηκεύσετε πολλές διευθύνσεις αποστολής, π.χ. διεύθυνση οικίας, διεύθυνση εργασίας κ.α. Έτσι δεν χρειάζεται να τις πληκτρολογείτε κάθε φορά, απλώς τις επιλέγετε.
3. Μπορείτε να δείτε την κατάσταση της παραγγελίας και τον αριθμό αποστολής.
4. Μπορείτε να διατηρείτε λίστα με τα αγαπημένα σας.
5. Μπορείτε να κάνετε επιστροφή! Σε περίπτωση που γυρίσετε πίσω κάποιο ρούχο, μένει πιστωτικό υπόλοιπο στον λογαριασμό σας που μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για ένα μήνα σε επόμενη αγορά σας.
6. Απολαμβάνετε τις προσφορές / εκπτώσεις που έχουν τα εγγεγραμμένα μέλη στην ιστοσελίδα μας. Με e-mail ενημερώνεστε για τις τρέχουσες προσφορές που μόνο όσες και όσοι έχουν λογαριασμό στο e-shop απολαμβάνουν!

3. Είναι ασφαλής η πληρωμή μέσω internet?

Ναι, είναι εντελώς ασφαλής. Τα τραπεζικά στοιχεία είναι κρυπτογραφημένα και δεν αποθηκεύονται σε κάποια φόρμα του HEEL. Γι’ αυτό το λόγο τα τραπεζικά σας στοιχεία ζητούνται σε κάθε νέα παραγγελία που πραγματοποιείτε. Τα δεδομένα μεταφέρονται κατ’ ευθείαν στους τραπεζικούς servers μέσω ασφαλούς τραπεζικού συστήματος.

4. Γίνονται παραγγελίες τηλεφωνικώς?

Ναι, μόνο για αποστολές στην Ελλάδα. Επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 5736 926, καθημερινές 10:00-14.00.

Σας ενημερώνουμε ότι για να πραγματοποιηθεί η τηλεφωνική παραγγελία πρέπει να μας πείτε τους κωδικούς των ρούχων που θέλετε τους οποίους μπορείτε να βρείτε κάτω από την περιγραφή κάθε ρούχου (π.χ. 37-0201). Μια τηλεφωνική παραγγελία μπορεί να εξοφληθεί μόνο με Αντικαταβολή, δηλαδή η πληρωμή γίνεται κατά την παράδοση. Τα μεταφορικά έξοδα / έξοδα αντικαταβολής δεν χρεώνονται στον πελάτη, τα παρέχουμε δωρεάν!

5. Γίνονται αποστολές στο εξωτερικό?

Ναι, φυσικά γίνονται! Εκτελούνται παραγγελίες προς όλες τις χώρες του εξωτερικού. Το δέμα αποστέλλεται με την μεταφορική εταιρία UPS.

6. Πώς θα πληρώσω την παραγγελία μου?

Η πληρωμή για μια ηλεκτρονική παραγγελία μπορεί να γίνει με:

Αντικαταβολή (μόνο για αποστολή στην Ελλάδα)

Πιστωτική / Χρεωστική / Προπληρωμένη κάρτα
(Master Card, Maestro, Visa, Visa Electron, Diners, American Express)

Paypal


Για εκτενέστερες πληροφορίες που αφορούν τους τρόπους πληρωμής πατήστε εδώ.

7. Πώς παραδίδεται η παραγγελία και ποιες είναι οι χρεώσεις?

Όλες τις σχετικές πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.

8. Επιστροφές γίνονται?

Το εργαστήρι HEEL εγγυάται ότι όλα τα προϊόντα που παράγονται και διανέμονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι σε άριστη κατάσταση.
Παρ’ όλα αυτά, μπορείτε να επιστρέψετε μέσα σε 14 εργάσιμες ημέρες οποιοδήποτε προϊόν δε σας ικανοποιεί. Θα χαρούμε να μάθουμε τους λόγους επιστροφής γιατί με αυτό τον τρόπο γινόμαστε καλύτεροι για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας.

Επιστροφές από χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν γίνονται δεκτές (λυπούμαστε αλλά αυτό γίνεται λόγω πολύ υψηλού κόστους εκτελωνισμού).
Αλλαγή προϊόντος τρέχουσας συλλογής μπορεί να γίνει με την απόδειξη σε οποιοδήποτε κατάστημα HEEL (Κηφισιά, Κολωνάκι, Πάρος, Πειραιάς, Περιστέρι, Μύκονος).

Για εκτενέστερες πληροφορίες που αφορούν τη διαδικασία επιστροφής πατήστε εδώ.

Περιορισμοί σε περίπτωση αλλαγής:
• Δεν γίνεται αλλαγή σε προϊόντα που έχουν πλυθεί ή φθαρεί.
• Για να γίνει επιστροφή από ηλεκτρονική αγορά πρέπει να έχετε λογαριασμό στο e-shop, ώστε να πιστωθεί ο λογαριασμό σας.
• Η αλλαγή προϊόντων από προηγούμενη collection δεν μπορεί να γίνει σε καταστήματα λιανικής HEEL.

9. Γίνεται επιστροφή χρημάτων?

Αν δεν μείνατε ικανοποιημένοι με κάποιο ρούχο δίνεται η δυνατότητα επιστροφής του. Σε αυτή την περίπτωση το αντίστοιχο χρηματικό ποσό μένει πιστωτικό στον λογαριασμό σας στο site και αφαιρείται στην επόμενή σας αγορά.

10. Πώς θα παρακολουθήσω την πορεία της παραγγελίας μου?

Για αποστολές στην Ελλάδα:

Αν έχετε κάνει Εγγραφή στο e-shop μας:
Κάντε «Είσοδο» και βρείτε τον αριθμό αποστολής στις παραγγελίες σας στο αριστερό μενού. Κάντε κλικ στον αριθμό για να δείτε που βρίσκεται το δέμα σας.

Αν κάνατε την παραγγελία ως Επισκέπτης:
Ζητήστε στο [email protected] να σας στείλουμε τον αριθμό παρακολούθησης του δέματος σας. Μην παραλείψετε να μας αναφέρετε τον αριθμό της παραγγελίας ή σε ποιο όνομα έγινε.

Για αποστολές στο εξωτερικό:
Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί, ένα e-mail με τον αριθμό αποστολής θα σας σταλεί από την UPS.

Για εκτενέστερες πληροφορίες που αφορούν τη διαδικασία παράδοσης πατήστε εδώ.

11. Γιατί κάποια ρούχα διατίθενται σε παραλλαγές υφασμάτων?

Το HEEL είναι ένα καλλιτεχνικό εργαστήρι μόδας που δεν ποντάρει στην ποσότητα αλλά δίνει έμφαση στην ποιότητα των ενδυμάτων και των αξεσουάρ που σχεδιάζει, παράγει και διανέμει. Παράγονται περιορισμένου αριθμού κομμάτια που διατίθενται στα καταστήματα HEEL αλλά και σε επιλεγμένα σημεία σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό. Πιθανόν, λοιπόν, κάποια υφάσματα να εναλλάσσονται με άλλα διότι έχουν εξαντληθεί.
Όμως η τακτική αυτή δεν είναι καθόλου τυχαία!
Οι μικρές αλλαγές υφασμάτων ή/και χρωμάτων σε συνδυασμό με την περιορισμένη ποσότητα παραγωγής δίνουν στο ρούχο μια μοναδικότητα που καμία άλλη μαζικής παραγωγής εταιρία δεν μπορεί να δώσει.
Όλα τα σχέδια, τα υφάσματα και τα χρώματα των ρούχων HEEL επιλέγονται προσεκτικά, ακολουθώντας τις τάσεις αλλά και τις καινοτόμες ιδέες του δημιουργικού μας.